INTERNET DLA FIRM

Misją firmy Gissnet jest dostarczanie najbardziej innowacyjnych, niezawodnych i kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych dla biznesu.

Wszystkie nasze działania zmierzają do zapewnienia najwyższej jakości i elastyczności w obsłudze Klienta. Korzystając z bogatego doświadczenia, dynamicznie działającego zespołu pracowników oraz najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, zbudowaliśmy sieć oferującą kompleksowe usługi teleinformatyczne dostosowane do indywidualnych potrzeb Klientów.

Świadczymy usługi w zakresie:

  1. Dostępu do Internetu,
  2. Transmisji danych,
  3. Stacjonarnych usług głosowych,
  4. Doradztwa i sprzedaży w zakresie sprzętu sieciowego, komputerowego etc.

Sieć szkieletowa Gissnet

Nasza sieć posiada zaawansowane systemy zabezpieczeń, a część usług świadczymy poprzez odseparowane od publicznych zasobów łącza transmisyjne. Niezależne i redundantne punkty styku z innymi Operatorami krajowymi jak i zagranicznymi pozwalają na zapewnienie najwyższej jakości i stabilności usługi.

Ruch w całej sieci, również na łączach abonenckich jest monitorowany i stale analizowany w celu wykrycia wszelkich nieprawidłowości.

Umowy międzyoperatorskie Gissnet zapewniają bezpośrednią wymianę ruchu z operatorami krajowymi
i międzynarodowymi. 


Usługa Gissnet PRO oraz Gissnet MAX

Charakteryzuje się między innymi następującymi cechami:

  1. Symetryczne łącze o przepływności do 10 Gbit/s
  2. Gwarancja przepływności w warstwie L3 modelu OSI (100% CIR)
  3. Krótki termin instalacji
  4. Interfejs dostępowy 10BaseT
  5. Elastyczne kształtowanie parametrów usługi w trakcie trwania umowy
  6. Gwarancja jakości świadczonych usług (SLA)
  7. Stały monitoring łącza
  8. Zewnętrzne adresy IP
  9. Pakiet usług hostingowych aktywowanych na życzenie Abonenta
  10. USŁUGI ZESTAWIANE Z WYKORZYSTANIEM SIECI DWÓCH NIEZALEŻNYCH DOSTAWCÓW INTERNETU W POLSCE ( 100% BACKUP) 

Gwarancja jakości świadczonych usług (SLA)

Jest wyrazem naszego partnerskiego nastawienia do Klientów oraz przekonania o najwyższej jakości usług. Działanie naszej sieci jest kontrolowane 24 godziny na dobę, przez wszystkie dni w roku. Ewentualne usterki są częstokroć wykrywane i usuwane zanim Klienci zdążą je zauważyć.

Warunki SLA:

  1. gwarantowany czas reakcji na awarię 1 godzina
  2. gwarantowany czas usunięcia awarii 7 godzin
  3. dostępność sieci Gissnet w skali roku 99,9%

Zachęcamy do kontaktu w celu zapoznania się z naszą ofertą szczegółową.