Misją firmy Gissnet jest dostarczanie najbardziej innowacyjnych, niezawodnych i kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych dla biznesu.
Wszystkie nasze działania zmierzają do zapewnienia najwyższej jakości i elastyczności w obsłudze Klienta. Korzystając z bogatego doświadczenia, dynamicznie działającego zespołu pracowników oraz najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, zbudowaliśmy sieć oferującą kompleksowe usługi teleinformatyczne dostosowane do indywidualnych potrzeb Klientów.
Świadczymy usługi w zakresie:
- Dostępu do Internetu,
- Transmisji danych,
- Stacjonarnych usług głosowych,
- Doradztwa i sprzedaży w zakresie sprzętu sieciowego, komputerowego etc.
Sieć szkieletowa Gissnet
Nasza sieć posiada zaawansowane systemy zabezpieczeń, a część usług świadczymy poprzez odseparowane od publicznych zasobów łącza transmisyjne. Niezależne i redundantne punkty styku z innymi Operatorami krajowymi jak i zagranicznymi pozwalają na zapewnienie najwyższej jakości i stabilności usługi.
Ruch w całej sieci, również na łączach abonenckich jest monitorowany i stale analizowany w celu wykrycia wszelkich nieprawidłowości.
Umowy międzyoperatorskie Gissnet zapewniają bezpośrednią wymianę ruchu z operatorami krajowymi
i międzynarodowymi.
Usługa Gissnet PRO oraz Gissnet MAX
Charakteryzuje się między innymi następującymi cechami:
- Symetryczne łącze o przepływności do 10 Gbit/s
- Gwarancja przepływności w warstwie L3 modelu OSI (100% CIR)
- Krótki termin instalacji
- Interfejs dostępowy 10BaseT
- Elastyczne kształtowanie parametrów usługi w trakcie trwania umowy
- Gwarancja jakości świadczonych usług (SLA)
- Stały monitoring łącza
- Zewnętrzne adresy IP
- Pakiet usług hostingowych aktywowanych na życzenie Abonenta
- USŁUGI ZESTAWIANE Z WYKORZYSTANIEM SIECI NIEZALEŻNYCH DOSTAWCÓW INTERNETU W POLSCE ( 100% BACKUP)
Gwarancja jakości świadczonych usług (SLA)
Jest wyrazem naszego partnerskiego nastawienia do Klientów oraz przekonania o najwyższej jakości usług. Działanie naszej sieci jest kontrolowane 24 godziny na dobę, przez wszystkie dni w roku. Ewentualne usterki są częstokroć wykrywane i usuwane zanim Klienci zdążą je zauważyć.
Warunki SLA:
- Gwarantowany czas reakcji na awarię 1 godzina
- Gwarantowany czas usunięcia awarii 7 godzin
- Dostępność sieci Gissnet w skali roku 99,9%
Zachęcamy do kontaktu w celu zapoznania się z naszą ofertą szczegółową.